måndag 26 april 2010

Vaporisering


Det nya jobbet har utplånat och fullständigt vaporiserat alla tankar på ett arbete där sittande är primärposition. Finns inget som gör en så medveten om sin kropp som att sitta helt still. Fy fan. Det är vidrigt. Mitt nya mål är därmed att fysiskt leva som om jag levt på stenåldern, nomad, jägare och samlare. Fuck jordbruksamhället. Den satans neolitiska revulotionen har förstört mig...indirekt, eller direkt. Vad vet jag. Det jag vet är att jag inte har lust att sitta still längre.

Ok. Punktlista. Framtidsmål. Jag ger det fram till 31 maj (beach 2010).

Ska kunna...

  • klättra upp i ett träd tillräckligt fort för att undkomma ev. vildsvinsattack
  • vända upp en kapsejsad kanot vält av en flodhäst
  • hänga tillräckligt länge i en trädgren för att alligatorn under mig ska tröttna och tro att jag är en frukt
  • kunna springa allt vad jag har i mer är 200 m, således undkomma lava, skenande djur etc.
  • simma in till land...eller rättare sagt inte drunkna pga. utmattning efter 50 m

Ok. Måndag idag. Perfekt!

/Weibchen




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar